jueves, 21 de enero de 2010

Caótica Semana e Cargado Finde

Boas xente.
Levo unha semana super agobiado con mil historias, sobre todo a nivel laboral, e teñovos un pouco abandoados.

O pasado Domingo debutei en Cross, e menuda carreira para facelo,o Cpto Galego de Cross Corto, a carreira tuvo pouca historia xa que a Ximnástica de Pontevedra exerceu un dominio aplastante metendo a 4 dos seus atletas entre os 5 primeiros.
A nivel persoal foi un experiencia moi divertida, totalmente diferente a todas as competicións que realizara ata este momento no meu corto camiño como Runner.
Tratabase dunha carreira moi corta, 4,5 kms. e saian demasiado rápido, a metade de carreira paguei a miña osadia e desinfleime bastante.
O mellor do día o gran ambiente de Atletismo vivido en Monterrei con moitos correlegas que non se animaron a participar.



E este fin de seman, como as persoas somos en parte ,animais de costumes toca de novo atletismo, a verdade é que últimamente estou entrando nunha dinámica na que os fin de semana que non hai competicións voltanse moi raros.
Este finde presentase en principio con dobre cita atlética, o Sábado Cpto Provincial de Cross e o Domingo Carreira Popular de Boboras ( acabo de inscribirme pero aínda non teño claro participar)

O Sábado encantariame facer unha boa carreira e colaborar así para que o meu equipo, O Casa da Xuventude Ourense consiga medalla por equipos no Cpto Provincial, sería un bonito premio para Lalo Rosales que no primeiro ano de andaida do equipo se conseguira medalla nun Cpto Provincial, esta pondo moita ilusión neste proxecto e encantariame devolverlle todo o seu traballo e adicación con unha gran carreira o Sábado, a verdade é que a penas adestrei esta semana e non sei como me atoparei o Sábado, só prometo unha cousa, correrei con cabeza e farei unha carreira intelixente.

O Domingo quizas acompañe aos amigos do Vía XVIII na Popular de Boboras, decidireino o Sábado tras correr o Cpto Provincial.
Pois nada xente xa vos irei contando que teño bastantes máis novidades.

1 comentario:

  1. Vente a la de boboras conmigo que yo voy a ir de entrenamiento, o ya hablaremos el sabado.

    ResponderEliminar