viernes, 29 de enero de 2010

DORSAL 14


Este Domingo en Beariz, volverei a atoparme con un maravilloso amigo que hai tempo deixei atras, atopareime de novo e esperamos que por moito tempo co DUATLON

A miña relacción con este maravilloso deporte comenza ala polo 2001, cando participo nas proba escolares promovidas pola Dirección Xeral para o Deporte, ese ano na Categoría Cadete finalizei 3 no Campeonato Galego, que gañou un tal Manuel Piñeiro.


Animado por eses bos resultados o ano seguinte preparei mellor a tempada de Duatlon e tras rondar sempre os primeiros postos nas probas do Calendario Galego, representei a Galiza no Campeonato España por Autonomías en Lugo, rematei no posto 14, tras realizar o mellor parcial ciclista.

Aquela foi miña última carreira do meu breve periplo duatleta, en parte porque a partires daquel ano me centrei na bici e ao coincidir as competicións era imposibe compaxinar ambas disciplinas.

Agora 8 anos despois e animado polos amigos do Clube Triatlon Beariz,volvo a competir en Duatlon, o meu debut sera este Domingo no Duatlon Cross de Beariz, en donde ante todo sairei a divertirme e a pasar unha boa maña en compañía de todos os amigos e persoas que rodean este maravilloso deporte.
O meu rendemento sera unha incognita ata para min mesmo, non teño nin bici de monte, participarei grazas ao meu amigo Iago García, que me prestara unha das súas bicis.

Xa para rematar a vida ten certas casualidades, hoxe mentras visualizaba a lista de inscriptos percateime, correrei co Dorsal 14, xusto a miña clasificación na última carreira de Duatlon na que participei, certamente curioso.

1 comentario: